پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225862
شروع نااميدکننده تيم ملي واليبال ايران در ريو
تاریخ انتشار : 1395/05/18 09:41:34
نمایش : 1167
تيم ملي واليبال کشورمان نخستين ديدار خود در چارچوب مسابقات واليبال بازي‌هاي المپيک ۲۰۱۶ برزيل را با شکست مقابل آرژانتين پشت سر گذاشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تيم ملي واليبال ايران در نخستين بازي خود در تاريخ المپيک مقابل آرژانتين قرار گرفت و با نتيجه 3 بر صفر شکست خورد. رائول لوزانو، سرمربي آرژانتيني تيم ملي واليبال ايران براي شروع بازي مقابل تيم ملي کشورش از سعيد معروف، شهرام محمودي، ميلاد عبادي‌پور، حمزه زريني، عادل غلامي، محمد موسوي و مهدي مرندي (ليبرو) استفاده کرد.

بايکنان هر دو تيم و همچنين مربيان آنها، شناخت کافي از يکديگر داشتند، اما شايد بزرگ‌ترين نقطه ضعف بازيکنان ايران، نداشتن تجربه در ميدان بزرگ المپيک بود. شاگردان لوزانو با وجودي که در امتيازات نخست بازي از حريف پيش بودند، اما با چند اشتباه در حمله و همچنين دفاع بازيکنان آرژانتين از شاگردان خوليو ولاسکو عقب افتادند. تک دفاع شهرام محمودي، نتيجه را در امتياز 23 مساوي و ولاسکو را مجبور به استفاده از وقت استراحت فني کرد. آرژانتيني‌ها اما زودتر از ايران به امتياز 25 در اين ست رسيدند و 25 بر 23 برنده شدند.

بازيکنان آرژانتين در ست دوم به بازي جنگنده خود ادامه دادند و 6 بر 2 از ايران پيش افتادند، اما بازيکنان ايران هم با درک موقعيت حساس خود در المپيک به بازي برگشتند. در اين بين شاگردان ولاسکو همچنان در اسپک، مؤثرتر از بازيکنان ايران نشان دادند. حضور امير غفور و فرهاد قائمي هم نتوانست برتري را در تابلو امتيازات به سود ايران تغيير دهد تا اينکه دو تيم در امتياز 23 مساوي شدند. تيم ايران در اين ست هم با حداقل اختلاف با نتيجه 26 بر 24 مغلوب آرژانتين شد.

بازيکنان آرژانتين با وجود اشتباهات بيشتر، حملات مؤثرتري در ست سوم انجام دادند و روحيه نه‌چندان مناسب بازيکنان ايران در نخستين بازي آنها در المپيک نيز به شاگردان ولاسکو کمک کرد تا در ست سوم هم با نتيجه 25 بر 18 برنده شوند. هر سه امتياز اين بازي با پيروزي 3 بر صفر آرژانتين به شاگردان ولاسکو تعلق گرفت.

تيم ملي ايران در دومين بازي خود در مسابقات واليبال المپيک 2016 برزيل از ساعت 35 دقيقه بامداد روز چهارشنبه 20 مرداد به مصاف لهستان مي‌رود.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html